Kiinteistöhallinnan uusi ykkönen

Kaikki tarvitsemasi yhdessä turvallisessa paikassa

Teemme arjestasi yksinkertaisemman.

Tehtävät

Tehtävienhallinta

Unohda Excel ja monet muut työkalut. Kaikki tarvitsemasi tehtävät löytyvät nopeasti yhdestä paikasta ajasta ja paikasta riippumatta. Samalla näet niiden edistymisestä yksityiskohtaisen yleiskatsauksen.

  • Luo tiketti automaattisesti verkkosivuston lomakkeesta tai sähköpostista
  • Seuraa kaikkien tehtävien toteutusta reaaliajassa
  • Suora yhteydenpito alihankkijoiden kanssa Hausingin kautta (he eivät tarvitse omaa tiliä)
  • Suodata tehtävät tekijän, sijainnin, prioriteettitason, päivämäärän ja kategorian perusteella
  • Keskustele kaikkien tehtävään liittyvien osapuolten kanssa
  • Analytiikka ja arkisto jokaiselle tehtävälle

Sopimukset

Vuokrasopimukset

Sinun ei tarvitse huolehtia umpeutuvista vuokrasopimuksista tai muutoksista. Hausing pitää huolen kaikesta ja muokkaa sopimukset automaattisesti tarvittaessa.

  • Vuokralaskujen automaattinen generointi vain kahdella klikkauksella
  • Kaikki vuokrasopimusten tiedot yhdessä turvallisessa paikassa
  • Automaattinen vuokran indeksointi
  • Selkeä yleiskuva sopimusten muutoksista historiatietojen avulla.
  • Automaattinen muistutusten lähettäminen (muutokset, päättymiset jne) asiaankuuluville osapuolille
  • Automaattinen laskujen lähetys asiakkaille ja valituille kirjanpito-ohjelmistoille
  • Muistutukset maksamattomista laskuista

Kustannusten jakaminen

Dynaaminen yleiskulujen jakaminen

Unohda monimutkaiset Excelit, manuaaliset laskut ja maksujen hallinta. Hausingin avulla kaikki yleiskulujen laskentaan ja laskutukseen liittyvä on automatisoitu.

  • Automaattinen yleiskulujen jakaminen
  • Hallitse kaikkia vuokralaisten kanssa sovittuja poikkeuksia
  • Kattava yleiskulujen jakaminen kiinteistön erityisluonteen mukaan
  • Kustannusten jakaminen kaikkien osallisten tilojen kesken ja omien kustannusten generointi tarvittaessa
  • Kaikki mieltymykset ja olosuhteet (esim. vuokralaisen vaihto) otetaan huomioon
  • Automaattinen laskujen lähetys asiakkaille ja valituille kirjanpito-ohjelmistoille

Varat

Varat

Kaikki salkun tiedot jäsenneltyinä yhdessä paikassa

  • Yksityiskohtainen yleiskatsaus kaikista kiinteistöistä ja niihin liittyvistä asioista (rakennukset, tilat, laskut, tiedostot, sopimukset, laitteet, mittarit jne.)
  • Analytiikka koko salkusta ja jokaisesta kiinteistöstä (vajaakäyttöaste, käyttöaste, tulot jne.)
  • Arkistointi

CRM

CRM

Kaikki yhteystietosi samassa paikassa.

  • Vuokralaisten yhteystiedot
  • Alihankkijat
  • Yksilöllinen räätälöinti jokaiselle vuokralaiselle (laskutuksen yhteystiedot, erityissopimukset ja tarpeet, kesto jne.)
  • Suodata yhteystiedot esim.  rakennuksen, voimassa olevien sopimusten tai maksamattomien laskujen mukaan

Ennakoiva huolto

Automatisoi ennakoiva huoltotyö

Lopeta ajan tuhlaaminen manuaalisten huoltolistojen jakamisella ja tiimin työnvalvonnan kanssa

  • Automaattinen ennaltaehkäisevän huollon aikataulutus viikoittaiseksi, kuukausittaiseksi, neljännesvuosittaiseksi tai vuosittaiseksi
  • Helppokäyttöinen kalenterinäkymä antaa nopean yleiskuvan kaikista avoimista ja tulevista  huoltotehtävistä
  • Valmistumisen päivämäärä ja aika kirjataan automaattisesti
  • Liitä laitteiden käyttöohjeet ja muut PDF-tiedostot työtilaukseen

Vuokralaisportaali

Itsepalveluportaali vuokralaisillesi

  • Yksinkertainen lomake mahdollistaa vuokralaisille tarkan ongelman määrittelyn
  • Vuokralaiset voivat pysyä ajan tasalla pyyntöjensä etenemisestä alusta loppuun 
  • Chat-toiminto
  • Tiedostot, sopimukset ja laskut kaikki yhdessä paikassa

Analytiikka

Syvälliset reaaliaikaiset tilastot

Toisin kuin taulukkolaskelmat, visuaaliset raportit tarjoavat käyttäjille kaiken tarvittavan tiedon yhdellä silmäyksellä.

  • Tehtäväraportit
  • Vapaat tilat
  • Vuokratuotto
  • Vuokralaismuutokset
  • Yksi klikkaus Excel-taulukoiden vientiin

Integroi Hausing työkaluihin, joita jo käytät

Integraatiot auttavat yrityksiä säästämään aikaa. Hausing voi synkronoida tiedot automaattisesti ilman lisävaivaa asiakkaidemme jo käyttämien ohjelmien kautta (kuten kirjanpito- ja/tai CRM-ratkaisujen).

2100 +

hallinoitua kiinteistöä

3.5m+ €

laskutusta kuukaudessa

56K+

luotua tehtävää

12K+

hyväksyttyä digitaalista asiakirjaa

Hinnasto tehtävien ja kohteiden hallinta

Standard

49€/kk/käyttäjä

Kohteiden hallinta

Vuokralaisten hallinta

Käyttäjien hallinta

Tehtävien hallinta (Tiketit)

QR koodi saapuville tiketille

Analytiikka ja raportointi

Ulkoisten urakoitsijoiden portaali

Toimenpiteiden hallinta PRO

Huoltosopimusten hallinta PRO

Säännöllisten huoltotöiden kalenteri PRO

Asiakas/vuokralaisportaali PRO

Dokumenttien hallinta PRO

Pro

69€/kk/käyttäjä

Kohteiden hallinta

Vuokralaisten hallinta

Käyttäjien hallinta

Tehtävien hallinta (Tiketit)

QR koodi saapuville tiketille

Analytiikka ja raportointi

Ulkoisten urakoitsijoiden portaali

Toimenpiteiden hallinta

Huoltosopimusten hallinta

Säännöllisten huoltotöiden kalenteri

Asiakas/vuokralaisportaali

Dokumenttien hallinta

OTA YHEYTTÄ niin autamme käyttöönotossa!

Leave this field blank

Kysymyksiä? Ole yhteydessä myyntiin!