Kiinteistöhallinnan uusi ykkönen
Kaikki tarvitsemasi yhdessä turvallisessa paikassa
Teemme arjestasi yksinkertaisemman.
Tehtävät
Tehtävienhallinta
Unohda Excel ja monet muut työkalut. Kaikki tarvitsemasi tehtävät löytyvät nopeasti yhdestä paikasta ajasta ja paikasta riippumatta. Samalla näet niiden edistymisestä yksityiskohtaisen yleiskatsauksen.
- Luo tiketti automaattisesti verkkosivuston lomakkeesta tai sähköpostista
- Seuraa kaikkien tehtävien toteutusta reaaliajassa
- Suora yhteydenpito alihankkijoiden kanssa Hausingin kautta (he eivät tarvitse omaa tiliä)
- Suodata tehtävät tekijän, sijainnin, prioriteettitason, päivämäärän ja kategorian perusteella
- Keskustele kaikkien tehtävään liittyvien osapuolten kanssa
- Analytiikka ja arkisto jokaiselle tehtävälle
Sopimukset
Vuokrasopimukset
Sinun ei tarvitse huolehtia umpeutuvista vuokrasopimuksista tai muutoksista. Hausing pitää huolen kaikesta ja muokkaa sopimukset automaattisesti tarvittaessa.
- Vuokralaskujen automaattinen generointi vain kahdella klikkauksella
- Kaikki vuokrasopimusten tiedot yhdessä turvallisessa paikassa
- Automaattinen vuokran indeksointi
- Selkeä yleiskuva sopimusten muutoksista historiatietojen avulla.
- Automaattinen muistutusten lähettäminen (muutokset, päättymiset jne) asiaankuuluville osapuolille
- Automaattinen laskujen lähetys asiakkaille ja valituille kirjanpito-ohjelmistoille
- Muistutukset maksamattomista laskuista
Kustannusten jakaminen
Dynaaminen yleiskulujen jakaminen
Unohda monimutkaiset Excelit, manuaaliset laskut ja maksujen hallinta. Hausingin avulla kaikki yleiskulujen laskentaan ja laskutukseen liittyvä on automatisoitu.
- Automaattinen yleiskulujen jakaminen
- Hallitse kaikkia vuokralaisten kanssa sovittuja poikkeuksia
- Kattava yleiskulujen jakaminen kiinteistön erityisluonteen mukaan
- Kustannusten jakaminen kaikkien osallisten tilojen kesken ja omien kustannusten generointi tarvittaessa
- Kaikki mieltymykset ja olosuhteet (esim. vuokralaisen vaihto) otetaan huomioon
- Automaattinen laskujen lähetys asiakkaille ja valituille kirjanpito-ohjelmistoille
Varat
Varat
Kaikki salkun tiedot jäsenneltyinä yhdessä paikassa
- Yksityiskohtainen yleiskatsaus kaikista kiinteistöistä ja niihin liittyvistä asioista (rakennukset, tilat, laskut, tiedostot, sopimukset, laitteet, mittarit jne.)
- Analytiikka koko salkusta ja jokaisesta kiinteistöstä (vajaakäyttöaste, käyttöaste, tulot jne.)
- Arkistointi
CRM
CRM
Kaikki yhteystietosi samassa paikassa.
- Vuokralaisten yhteystiedot
- Alihankkijat
- Yksilöllinen räätälöinti jokaiselle vuokralaiselle (laskutuksen yhteystiedot, erityissopimukset ja tarpeet, kesto jne.)
- Suodata yhteystiedot esim. rakennuksen, voimassa olevien sopimusten tai maksamattomien laskujen mukaan
Ennakoiva huolto
Automatisoi ennakoiva huoltotyö
Lopeta ajan tuhlaaminen manuaalisten huoltolistojen jakamisella ja tiimin työnvalvonnan kanssa
- Automaattinen ennaltaehkäisevän huollon aikataulutus viikoittaiseksi, kuukausittaiseksi, neljännesvuosittaiseksi tai vuosittaiseksi
- Helppokäyttöinen kalenterinäkymä antaa nopean yleiskuvan kaikista avoimista ja tulevista huoltotehtävistä
- Valmistumisen päivämäärä ja aika kirjataan automaattisesti
- Liitä laitteiden käyttöohjeet ja muut PDF-tiedostot työtilaukseen
Vuokralaisportaali
Itsepalveluportaali vuokralaisillesi
- Yksinkertainen lomake mahdollistaa vuokralaisille tarkan ongelman määrittelyn
- Vuokralaiset voivat pysyä ajan tasalla pyyntöjensä etenemisestä alusta loppuun
- Chat-toiminto
- Tiedostot, sopimukset ja laskut kaikki yhdessä paikassa
Analytiikka
Syvälliset reaaliaikaiset tilastot
Toisin kuin taulukkolaskelmat, visuaaliset raportit tarjoavat käyttäjille kaiken tarvittavan tiedon yhdellä silmäyksellä.
- Tehtäväraportit
- Vapaat tilat
- Vuokratuotto
- Vuokralaismuutokset
- Yksi klikkaus Excel-taulukoiden vientiin
Integroi Hausing työkaluihin, joita jo käytät
Integraatiot auttavat yrityksiä säästämään aikaa. Hausing voi synkronoida tiedot automaattisesti ilman lisävaivaa asiakkaidemme jo käyttämien ohjelmien kautta (kuten kirjanpito- ja/tai CRM-ratkaisujen).
2100 +
hallinoitua kiinteistöä
3.5m+ €
laskutusta kuukaudessa
56K+
luotua tehtävää
12K+
hyväksyttyä digitaalista asiakirjaa
Hinnasto tehtävien ja kohteiden hallinta
Standard
49€/kk/käyttäjä
Kohteiden hallinta
Vuokralaisten hallinta
Käyttäjien hallinta
Tehtävien hallinta (Tiketit)
QR koodi saapuville tiketille
Analytiikka ja raportointi
Ulkoisten urakoitsijoiden portaali
Toimenpiteiden hallinta PRO
Huoltosopimusten hallinta PRO
Säännöllisten huoltotöiden kalenteri PRO
Asiakas/vuokralaisportaali PRO
Dokumenttien hallinta PRO
Pro
69€/kk/käyttäjä
Kohteiden hallinta
Vuokralaisten hallinta
Käyttäjien hallinta
Tehtävien hallinta (Tiketit)
QR koodi saapuville tiketille
Analytiikka ja raportointi
Ulkoisten urakoitsijoiden portaali
Toimenpiteiden hallinta
Huoltosopimusten hallinta
Säännöllisten huoltotöiden kalenteri
Asiakas/vuokralaisportaali
Dokumenttien hallinta
OTA YHEYTTÄ niin autamme käyttöönotossa!